Blog

Želite bolji SEKS?

To možete postići i treningom - a ovo su najbolje vježbe za to

03.10.2022 11:20
Slika
 
Vježba je izvrsna za održavanje forme i pomaže mentalnom zdravlju, ali također čini čuda za vaše izvedbe u spavaćoj sobi.

Mrtvo dizanje

Ova vježba muškarcima može biti jako korisna za izvedbu u spavaćoj sobi. Jača tetive koljene te gluteuse te jača leđne mišiće.  Odlična je za jačanje vaših sposobnosti da podignete partnericu.

Za izvođenje trebat će vam bučica ili uteg.

Kratke upute:

Započnite stiskanjem leđnih mišića i guranjem kukova prema natrag. Obavezno savijte koljena tako da vam potkoljenice budu okomite na tlo. Uspravite se, držite leđa uspravno prilikom podizanja utega s tla. Koristite mišiće nogu, a ne leđa, za dizanje utega. Držite glavu uspravno, nikada je nemojte podizati. Kad dosegnete konačni stojeći položaj, gurnite kukove unatrag, spustite lopatice i stisnite mišiće gluteusa.

Bench press

Budući da mnogi klasični položaji u seksu, poput misionarskog ili u krilu, zahtijevaju dobru snagu gornjeg dijela tijela, ova idealno za jačanje tog dijela tijela.

Kratke upute:

Lezite leđima na klupu, a ramena trebaju biti čvrsta. Pritisnite stopala o tlo. Održavajte neutralan položaj kralježnice tijekom cijelog pokreta. Polako, ali čvrsto, podignite šipku  s nosača i spustite je na prsa s laktovima savijenim u stranu. Pritisnite stopala dok gurate šipku prema gore i vratite se u početni položaj.

Spiderman sklekovi

Vaši bokovi i prsa bit će vam zahvalni nakon izvođenja ove vježbe. Ojačat ćete gornji dio tijela, ali i bočne mišiće trbuha te zadnjice.

Kratke upute:

Oslonite se na nožne prste i dlanove u širini ramena. Tijelo bi trebalo biti u ravnoj liniji od glave do pete. Savijte laktove pod kutom od otprilike 45 stupnjeva dok polako spuštate prsa prema podu. Podignite desno koljeno prema desnom laktu i zadržite dvije do tri sekunde prije nego što spustite nogu natrag u početni položaj i ponovno podignete tijelo. Ponovite ovaj pokret suprotnom nogom pri sljedećem ponavljanju.

Djelomični čučanj

Čučnjevi su izvrsni za povećanje protoka krvi u donjem dijelu tijela i poboljšanje cirkulacije oko nogu i središnjeg dijela tijela. Ova vježba će vam pomoći da orgazam bude intenzivniji.

Kratke upute:

Čučnite do svog maksimalnog raspona pokreta, a zatim se podignite do pola. Ponovno se spustite dolje, a zatim se uspravite skroz u stojeći položaj. Ponovite ovaj pokret onoliko puta koliko je potrebno.

0 0